Vi er et kreativt studio med strategisk forståelse og visuelt blikk. Gjennom solide konsepter og tiltalende design, bygger vi tydelige merkevarer som varer.

● Strategi

En strategi samler alle aktiviteter i ett spor som leder mot samme mål. En solid strategi innebærer at man må ta valg – og velge bort. Noe av det beste med å jobbe i byrå er få dykke ned i nye bransjer og varierte problemstillinger. Gjennom gode samtaler og workshops, blir vi godt kjent med hvem dere er, hva dere kan, hva som gjør dere unike og hvor dere vil. Deretter lager vi en tydelig strategi som leder og samler alle aktiviteter i én stø kurs framover.  Vi har tro på å utvikle lettfattelige strategier som alle i organisasjonen kan benytte i valg knyttet til utvikling av merkevaren så vel som produkter og tjenester.

● Idé og konsept

Et kreativt konsept er grunnlaget for utvikle et kommunikasjonsunivers med en identitet og et budskap som resonnerer hos målgruppa. Og som virker. Først gjør vi oss godt kjent med deg, de du vil nå, kundereisen din og markedet du befinner deg i. Deretter utvikler vi det kommunikasjonskonseptet som vi tror gagner merkevaren din best. Kommunikasjonskonseptet blir en rød tråd i merkevarens reise for å oppnå målene som
er satt.

● Design

Vi er designnerds og vi drømmer om fonter, layouts og fargekomboer om natta. Når vi jobber med design, er vi opptatt av at du som kunde skal føle at dette er deg, at det treffer målgruppen din og at det skal holde en slik kvalitet at designet varer i mange år. Vi elsker gjennomtenkte og fleksible konsepter som styrker merkevaren din på tvers av alle kanaler.

● Merkevarebygging

Merkevarebygging handler om å bygge, posisjonere og opprettholde opplevelsen av en merkevare eller tjeneste. For å bygge en sterk merkevare, må en først definere hva det er som gjør merkevaren unik og hvorfor det er relevant for målgruppa. Deretter må alt fra merkevarens visuelle identitet, til produkt, tjenester, lokaler og materiell bidra til å bygge de riktige assosiasjonene i folks hoder.

Metode

Vi synes de beste kundene er de som kan ting vi ikke kan, som brenner for det de driver med og som er litt vågale. For at samarbeidet skal flyte best mulig, foretrekker vi å jobbe tett sammen med deg som kunde. Du kan oppleve at vi kanskje vil utfordre på noen områder, men det er i tilfelle kun et tegn på ekte engasjement og et oppriktig ønske om å pushe deg i rett retning. 

Realisme

Fordi vi er ekte mennesker med ekte liv. Vi vil vise livet slik det er, på godt og vondt. Det vil gjenspeiles i bilder, tekst og innhold vi produserer.

Kreativitet

Fordi kreativitet handler om å finne løsninger og utvikle ideer som gjør seg fortjent til oppmerksomhet. De beste ideene kommer som regel etter at vi har dykket dypt ned i merkevarens dna.  

Effekt

Fordi det er dyrt og kjedelig å lage ting som ikke fungerer. En god idè skal bidra til å øke verdi for merkevaren vi jobber med, på en eller annen måte. Noen ganger kan effekt måles i harde fakta, andre ganger er resultatet mer subtilt og utvikles over tid.

Kvalitet

Fordi det finnes for mye innhold, med for dårlig kvalitet. Vårt mål er å lage ting både du og vi blir stolte av. Høy kvalitet oppstår gjerne når vi har en strategisk forankring i bunn, kombinert med solide konsepter som gjør at vi når frem med et budskap som treffer.